felixjames.reismee.nl

The Promised Land

Volk!

Na laatste berichtje ben ik verder door Panama getrokken.... Leuke tijd gehad en vanaf Panama City een 4 wheel drive naar een klein eilandje genomen en vanaf daar met zeilboot (3 dagen) naar Colombia gegaan.

Ik denk wel het mooiste land wat ik tot nu toe bezocht heb.. Het is goedkoop, fantastisch mooi en zse hebben de mooiste vrouwen ter wereld. Geef de ogen goed de kost ze maar.

Kom net terug van een white water rafting tour.... Ge-wel-dig!!!!! Er zijn 5 categorien (1 tm 5) waarbij 5 de zwaarste categorie is. Hoef dus niet uit te leggen welke categorie dit was

Tongue out
.

Maatje van me is de boot uitgeslingerd en konden hem gelukkig een kwartier later oppikken! Wel wat schaafwonden en blauwe plekken maar hoort er natuurlijk beetje bij.

Verder veel leuke dingen gedaan hier. Kustplaatsjes bezocht, meedere musea bezocht, locaal voedsel gegeten en geprobeerd te salsa-en. Met p

Cool
aar biertjes op denk ik dat ik het kan.... Tegendeel is reeds bewezen....
Undecided
maar goed ben nog steeds blond dus ondanks het slechte voetenwerk ben ik niet aan de aandacht ontsnapt!

Ben nu in San Gil, het emporium der outdoor sporten. Vandaag raften, morgen paragliding etc etc. Blijf hier nog een paar dagen geld uitgeven aan belachelijk gevaarlijke dingen

Tongue out
en dan door naar Bogota. Een vriend bvan me zijn ouders uit Nederland wonen nu in Bogota en werken voor de Nederlanse Ambassade. Hijzelf is werkzaam in barranquila voor een stage. We gaan op de ambassade zwarte piet spelen met sinterklaas hehe. Zal mooi worden. Ook wel lekker om ff uit de hitte te zijn (bogota is frisjes!!) al moet ik zeggen dat het klimaat hier in San Gil perfect is. Lekker zonnig overdag en savonds koelt het lekker af. De omgeving hier is ook zo ongelofelijk mooi.... Denk bijna het beste wat ik tot nu toe heb gezien in 6 maanden. JE wordt als longtime reiziger wel aardig verwend en arrogant wat betreft omgeving dus kan je nagaan hoe mooi het hier is.

Probeer nog wel ff wat fotoos te dumpen op deze url. Moet maar weer ff kabeltje regeluh!

take care & laat wat commentaar achter (of niet).

Flixje

Reacties

Reacties

Gerke Vos

Hey Feliz,
mooie verhalen, mooie kiekjes!
Een paar plekken komen me bekend voor: Samara, Waterval (ijskoud om te zwemmen) na 1000 treden afdalen... Geniet ervan!

Judith

Hey Flex!
Cool! Zei het al toch: Colombia is geweldig! Ben je nou al bij Playa Blanca en Taganga geweest en dat ge-wel-di-ge national park waar je kan slapen in hangmatten? San gil dus, out-door paradise op aarde nietwaar! Geniet ervan en veel plezier met sinterklaas spelen, zal wel lachen zijn! Houdt het behoorlijk lang uit moet ik zeggen! Verdere plannen? Via Popayan naar Ecuador en dan Peru? Blijf genieten....Dikke kus Judith

Wilm

Ben heel beniewd naar foto's van de lokale Flora en Fauna ;-)

x

willem jan

Hey sletje,

Klink allemaal weer super! Ben heel benieuwd naar mooie verhalen (ongecensureerd).

Have fun....

mirjam

Hola!!

Leuk verhaal, maar dat van die vrouwen geloven we natuurlijk nooit, als er geen foto's bij staan ;)
Have fun met sinterklaas!
x mir

Rosanne

Hey Felix!
Klinkt weer goed allemaal! Ben ook heel benieuwd naar de foto's!
Ik mag morgen ook zwarte piet spelen voor de buitenlandse studenten! Helaas ook al gehoord dat alle pepernoten die ik strooi ik ook moet opruimen, en dat leek me nou juist het leukste ;)
Veel plezier!
Liefs

Leon

FLEEEEEEEEEXXXX

HOe is het jongen? HEb je het mooi? Zit je al in Miami?

Wanneer gaan we weer eens chillen?

Leon

He wel reageren op een onbekende man op leeftijd en niet op je homey uit Groningen he!!! Ja ik merk al hoe graag je (niet) terug wil :P

L

Felix

Leon mijn homey uut Grunn Ik mis je ouwe, tot snel trouwe maat

haha

Tu amigo Mickelito

Que tal Amigo,

Que es la requesta de mi preguntas?

Ciao

Felix

Mickelito, amigo!

Quien preguntas?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!