felixjames.reismee.nl

Life after the Rain

Hola Amigos,

Ben zoals ikin het vorige bericht heb getypt naar Puerto Escondido gegaan, was erg geweldig en mooi behalve dat het de 3 dagen dat ik daar was alleen maar NON STOP regende....

Undecided
Ben daarna naar Zipolite gegaan, het mooiste plaatsje waar ik ooit geweest ben, maar daar regende het ook haha. Op zich niet zo erg alleen door de volgende 3 dingen zijn al die plaatsen dan behoorlijk uitgestorven:

REGEN

Yell

INFLUENZA

Surprised

LAAGSEIZOEN

Sealed

Dus eh, het zit niet erg mee in Mexico. Ondanks dat me prima vermaakt met mijn Australische vrienden die gelukkig mee waren, want veel mensen ontmoeten daar was niet echt een optie.

Heb inmiddels erg veel gereisd, van Zipolite naar San Christobal de las Casas, en ben gisteravond aangekomen in Antigua.... GUATEMALA!

Ik dacht als het in Mexico niet wil dan maar naar een ander land (Mexico was overigens heeel erg gaaf, begrijp me niet verkeerd

Cool
).

Ik kan jullie allemaal mooie verhalen gaan vertellen over de historie van al deze steden en dergelijke, maar dat staat ook wel op www.wikipedia.nl haha. Ja ik weet het ik ben lui.

Tongue out

Leuker is als ik terug ben de mooie verhalen te vertellen terwijl we naar de foto's kijken.

Het gaat dus goed met me, ondanks dat ik 3 dagen behoorlijk last van mijn maag had. Maar dat is nu over en had vandaag voor het eerst in 1,5 weeek geen diarree, hahahahaha goed he.

Laughing

Ik ga er weer vandoor , vanavond de lokale Horeca maar es ff wat sponsoren hiero in Antigua, en morgenmiddag een ACTIEVE vulkaan beklimmen, te gek!!!!

Ik zal zeggen, check de foto's, veel plezier en als je een reactie wil achterlaten; I LIKE !!

Tot de volgende keer maar weer laiverds,

Hasta Pronto,

Felix

Reacties

Reacties

Jos

Amoi achterachterneefje,

Mooie foto's. Jammer van de regen idd, anders was het nog mooier. Zit volgende week ook in het regenseizoen in Laos.

Ga ik nu ff naar wikipedia.nl om de geschiedenis van die steden te bestuderen ;)

Sterkte met je eigen actieve vulcaan.

Veel plezier!

nienke

Hey! Leuk al die foto's! Ohhh...en die hostelfoto's!! Fijn, hè, dat sfeertje! Kep trek! Ook leuk dat je er zelf vaak op staat. Ben ik altijd erg slecht in. Kusje!

Yvet!!

Hey Felix!!
Wat een supermooie foto's, ziet er gaaf uit. Beetje jammer van de regen, maar je bent er maar wel mooi!!En ga zeker door met de filmpjes, ze doen het prima!
Have fun in Guatamala!!
x
p.s. zag ik nu de bekende franse slippers!!;)

Sytze

Maestro! Leuk om weer van je te lezen/zien!! Vette foto's idd! Hebben hier net Awakenings Festival 2009 achter de rug, was écht supervet! En nu natuurlijk weer naar de klote... Gaan vandaag lekker int plantsoen hangen/bijkomen. Niet zo tof als 'n eigen vulkaan, maar ja, verschil moet er wezen hà :-) Dat eh wikipedia van je, dat doen we wel weer als je thuis bent hoor. heus! Hé kerel, veel plezier en hoop snel weer wat te lezen/zien. Echt tof namelijk!

Joop

Hé, nefje Flix,

Je begint me aardig naar de kroon te stijgen met die mooie verslagen. Het ziet er werkelijk erg goed uit. Over avontuur gesproken!!! Wat die regen betreft, tja, in Marbella regent het niet tot oktober. Misschien een tip voor de volgende keer? Blijf schrijven en vooral foto's maken. We genieten er met z'n allen van. Trouwens Bruno zal wel jalours worden nu jij alle aandacht krijgt, ha, ha.
Hartelijke groet, ook van Ana Maria.
Joop

Vogel

Ziet er goed uit Flex. Leuke foto's, overal die krullebol, dikke toerist. Jammer van de regen!
Volgende week sleutel, maar effe helpen zit er niet in zeker. Komt ook altijd van één kant he, haha.
Benieuwd naar de volgende foto's!

Roos

Hey Felix,

Ziet er helemaal gaaf uit hoor! Lijkt mij ook wel wat. Moet nog even oefenen, maar hopelijk zie ik het dan ook een keer live, lijkt me helemaal leuk.
Dus geniet voorlopig ook nog maar een beetje extra voor mij! Dan kijk ik wel gewoon foto's ;)!

Liefs

willem jan

Hey dude,

Gezond hoor, melk drinken! Foto's zien er mooi uit... Hoop dat de regen snel voorbij is, dan is er vast meer 'fauna' te zien :-) (al is het daar nu ook regenseizoen).

Echt leuk om de verhalen op wikipedia te lezen, staan trouwens ook andere leuke onderwerpen op.

Have fun...

Elf

Wat leuk om al die foto's en filmpjes te zien! Ziet er top uit!! Kus

Jaap

Koop lekker een AK-47 en doe een weekendje Honduras ofzo....

Is trouwens ook in NL nu 30 graden.

Morgen naar Sensation, witte broek maar weer es aan dus!

Miran

Hi Flexie,

Mooie verhalen en foto's! Goed naar je zin dus!!!!!!!

Kus

Jaap

Waar blijven de verhalen?? Is te lang stil!

Ben je soms verdwaald op die bananenplantage, pannekoek!

Marleen

Hey Flex, hoe ist daar? Gezien de verhalen en foto's vermaak je je wel! Wij zijn ons aan het voorbereiden op Petten, waar jij natuurlijk de grote afwezige badgast bent!;-) Veel plezier daar en take care!
Greetx Marleen

Joop

Zeg nefje van mij, omdat je steeds niets van je laat horen, heb ik je gelokt met een kleine bijdrage in de fotoruimte. Dus kom op met die verhalen en.... foto´s. Trouwens nog bedankt voor die sympathieke reactie op onze e-mail vandaag.
Liefs,
Joop en Ana Maria

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!