felixjames.reismee.nl

Meld me maar weer eens....

Dag iedereen,

Tijdje niet deze site bijgewerkt, dit komt doordat in Nicaragua mijn SD kaart voor mijn camera en mijn memorystick uit mijn backpack zijn gejat. Alle andere spullen van enige waarde had ik in mijn kleine rugzak dus die heb ik gelukkig nog. Helaas wel 6 GB aan foto en video materiaal weg.... Voor de dief een waarde van 20 dollar, voor mij van onschatbare waarde. Goed zuur dus.

Veel verschillende landen en plaatsen aangedaan sinds laatste update. Ben op het moment in Samara, Costa Rica. Dit ligt in het Noord westen van Costa Rica in een schiereiland genaamd Nicoya. Tis hier overigens prachtig!!!! Er is bijna niemand, het regent elke dag maar wel fantastisch mooi. Veel surfen en goed eten zijn hier de trefwoorden voor mijn bestaan.

Pura Vida hier, HET stopwoordje van alle Tico´s en Tica´s (mensen uit Costa Rica). Een stuk beter dan in Nicaragua, vreselijk stinkland. Behoorlijke gevaarlijk ook, ben er daarom ook niet te lang gebleven. Een reismaatje van mij is in de buurt van Granada en Managua gekidnapt... 3 uur lang in een auto gespendeerd en terwijl hij geblinddoekt en een mes op zijn keel had, was van de ene naar de andere pinautomaat genomen om zoveel mogelijk geld van zijn rekening te plunderen. Heb geluk dat het mij niet overkwam. Na dit verhaal ben ik maar snel verstrokken naar Costa Rica. Het is hier behoorlijk veilig vergeleken met andere landen in Centraal Amerika. Ik ga morgen samen met een jongen uit Zwitserland een auto huren en een aantal plaatsen aandoen voordat ik naar Panama ga. Wil daar in ongeveer 1 tot 1,5 week zijn. In Costa Rica zijn erg veel leuke dingen (activiteiten) te doen, het probleem is dat ze hier denken in de US te zijn ofzo, belachelijk hoge prijzen. Kan hier dus helaas niet te lang blijven. Maar ondanks dat nog ff een dikke week genieten van de Pura Vida.

Cool

Hoop dat het met idereen back home goed gaat en zal proberen weer wat vaker een verhaaltje te schrijven. Veel foto´s en filmpjes die ik verloren heb kan ik denk ik terugkrijgen aangezien ik bij veel mensen op de laptop (jaaj echt waar veel reizigers nemen die mee tegenwoordig, zelfs in deze landen overal Wi-Fi!!!) mijn foto´s gekopieerd heb.

Nu tijd om nog ff een uurtje te surfen (nee niet op het internet, kost een fortuin hier, maar wel op de enorme golven hier!!!!). Tot snel mensen en troost je met het feit dat ik hier ook in de regen zit.

Tongue out

Hasta Luego!

Felix

Reacties

Reacties

Frank

Kerel, thanks voor felicitaties! Hoorde van Sytz en Wilm dat je het daaro wel naar je zin hebt ;-). Geniet nog maar ff nu het nog kan! Las net oa ook wat over surfen.. vet ja :-). Ik zeg high five en lees je later! Groet'n

Frank

ik bedoelde ook nog hang ten! Ciao!

Flix

Thanx dude! Zal ff een vette backloop voor je doen

Sytze

Holaaaaa maestro !! Behoorlijk fucked up van je sd-card/memory-stick! Idd €20 voor de dief, priceless for you. Jeez, wat 'n verhaal van die kidnapping man! Maar goed om te horen dat je het zo naar je zin hebt en nu veilig bent! Klinkt allemaal weer zwaar tof dat surfen, en eten jajaja! En nu maar es vaker wat updaten deze site!! Hasta luego!!

Roos

Hey Felix, Lekker voor elkaar, behalve je spullen natuurlijk! Was wel weer benieuwd naar wat foto's, maar dat komt later dan wel weer!
Geniet er nog even lekker van!
Liefs

willem jan

Hey dude,

Geniet van golven de surfbabes .....

Linda

Heeej Felix, goed om te horen dat je het nog steeds naar je zin hebt! Tis erg leuk om je verhalen hier achter het bureau te lezen. Hoop snel weer wat foto's te zien. Met ons gaat alles prima, we genieten! Veel plezier straks in Panama! Liefs Linda

Gerke

Het Felix!!

Samara...???!!! Daar ben ik vijf maanden geweest!! Super man! Hoe lang blijf je er nog? Mail me anders even: gerkevos@hotmail.com. Pura Vida Mae! Tuanis!!

richard

Beste Felix,
heel blij weer even wat te horen.
Al weer plannen om terug te komen?
Hier in NL is het elke dag nog steeds crises en crises.
Dus wat dat betreft word je hier niet vrolijk.
Geniet er nog maar even van.
groetjes
Richard

Judith

Heey felix..

Como estas?! Todo bien alla en bonita Costa Rica!?Como esta tu espanol...ya hablas mucho con la gente alla o talvez mas ingles con las otras mochileras :-)
Leuk eindelijk weer eens wat van je te horen! Spannende verhalen van Nicaragua :-(, doe voorzichtig! En super super balen van je foto's! Ken het gevoel, ook mijn camera met 1200 foto's waren verdwenen, word je niet blij van! Vermaak je nog, blijf genieten! Las ik nou ergens dat je richting Colombia gaat! Gaaf!! En een super super slot van je reis...zeker naar Cartagene, Santa Martha en Taganga gaan!!! heel relaxt! Was trouwens nog even bij je in de 'buurt'in Mexico! Lekker op vakantie bij mijn vriendje :-) ,jaja we hebben elkaar al even niet gesproken :-)...Dikke kus xxx

Yvet!

Hey daar!! Vroeg mij al af of je nog leefde! haha! Lekker aan het genieten nog steeds, klinkt allemaal heerlijk, op de kidnapping en het gejat na dan!
Veel plezier nog!!
kus

mirjam

He dushi!
Leuk weer eens een verhaal van je te lezen!!
Klote van je SD etc! Ken het gevoel.....
dan maar genieten van de herinneringen in je hoofd ;)
Geniet nog en ik wacht het volgende verhaal weer af!

ciao ciao
x mir

Jaap

Lekker bezig man. Is al een aardig lange reis aan het worden. Keep the vibe going!

Zelf net terug van 3 weken Brasil met Dees. Erruugg lekker daaro. Enjoy the rest of your trip. We willen je nog niet terug in Groningen. Kom maar over een paar maandjes. Later!

Jaap

Dag iedereen! Vermaak me zeker en zorg goed voor mezelf zodat ik hopelijk niet in de penarie terecht kom!

@ sytze: jaja ben geen geboren schrijver :P
@ Roos: wou dat ik fotos online kon zetten... Heb ook geen kabel meer van camera naar pc
@ WJ: will do!
@ Linda: fotos wordt em pas in Grunn!
@ Gerke: ben inmiddels in san jose, snel naar panama en colombia. Als ik terug ben zeker ff updatetje doen
@ richard: hmmm crisis, crisis... het leven is hier beter. Kom wel terug als het over is haha
@ judith: jij ook mooie reisverhalen zie ik!
@yvette: ik leeeeef meer dan ooit
@ Mirjam: dit zijn herinneringen die ik echt nooit weer vergeet
@ jaap: Klinkt goed dat Brasil... moet ik ooit ook maar es heen. Eerst maar es Colombia nu. En nee ik mis jou ook niet, eikel

Felix

Ik weet niet waarom er JAAP staat in vorige reactie... maar was toch echt Felix

Anneloes

nou, van mij mag je wel weer eens terug komen hoor! Niet omdat ik je dit niet gun hoor.. ;) Maar je begrijpt wat ik bedoel!
Liefs Anneloes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!