felixjames.reismee.nl

Vamos a la Playa!!!!

Dag lieve thuisblijvers

Tongue out

Na 2 zwaar culturele dagen in Mexico, waar ik veeeel leuke filmpjes en foto´s van heb ( die ik niet op internet kan zetten ivm het feit dat ze hier geen USB aansluiting hebben

Sealed
, ben ik vandaag verhuisd naar het pitoreske Oaxaca (zie kaart).

Alles is hier een stuk goedkoper en eigenlijk vind ik het veel relaxter dan Mexico Stad. Voel me hier eerlijk gezegd een stuk veiliger, en kan gewoon normaal, zelfs snachts, over straat zonder steeds mijn handen op mijn zakken te houden en over m´n schouder te kijken. We blijven hier maar 1 nacht, omdat we morgenavond de bus pakken naar Puerto Escondido, aan het strand

Cool
. Daarna door naar Zipolite, een erg klein plaatsje aan het strand waar een hippie achtige cultuur leeft, heerlijk!

Begin me al aardig te redden in het spaans. Kan niet alles (veel haha) verstaan maar als ik ies duidelijk moet maken gaat dat eigenlijk wel prima. Je moet ook wel aangezien ze hier niet veel engels spreken, zelfs nie bij de grote busstations. Die zijn trouwens helemaal geweldig hier, een stuk beter en professioneler dan in Nederland! Morgen weer 10 uur in de bus zitten..... je moet er wat voor over hebben om voor een appel en een ei aan de mooiste stranden ter wereld te zitten he

Wink

Alles gaat hardstikke lekker dus, en ben nog steeds aant reizen met mijn 2 Aussie vrienden. Foto´s gaan zeker volgen, want die kunnen veel meer uitleggen dan deze verhaaltjes van mij (dek gemiddeld zo´n 10 % van alles wat ik meemaak in mijn verhalen denk ik). Maar hoop binnen een paar dagen een pc te hebben met usb aansluiting, waarschijnlijk wel in Puerto Escondido.

Tot snel maar weer!

Hasta luego Amigos y Familia!!!!!

XXX Flix

Marjory

Lieverd,

Heerlijk om elke ochtend mijn werkdag te beginnen met Flix verhalen!! Super dat je je draai zo snel hebt gevonden!

Keep us posted!

Dikke kus Marjoor

Ilse

Heey Felix,

Lekker je ding doen, i'm so jealous!! Haha..
Heerlijk man. Leuk om te lezen (of een klein btje een idee te krijgen dan) wat je daar allemaal uitspookt :P
Ben benieuwd naar de picca's!

For now, take care and enjoy!

(ow ja en drink even een grote cocktail voor mij daar als je aan een van die mooiste stranden ligt...)

kus

Stephanie

Hey!

Ha ha, heerlijk alweer een verhaal van je! 10 uur in de bus zitten is wel een aardig lang tripje, maar dan heb je ook blauwe zee, hagelwitte stranden, wuivende palmbomen, Mexican Tequila en bikini bash...... ;) Veel plezier!! xxx

Franklin

Hey Gringo!!!!

Ben blij weer wat van je horen! en inderdaad zoals hier al wordt geschreven is het geweldig om smorgens eerst even een avondtuurlijk verhaal te lezen, Ik ga binnenkort toch maar eens een gokje wagen bij holland casino en als dat goed uitpakt moet ik je denk ik maar achter na reizen klinkt namelijk goed, hagel witte stranden, wuivende palmbomen, mexican Tequila en al die mooie vrouwen!!!

Rustig aan Amigo en de groeten aan die Aussies

Judith

Hey Flexi,

Como estas? Que bueno estas disfrutando tu viaje...Manana te vas con el bus a la playa entonces...que rico y espero el tiempo es muy bueno en la playa, con mucho sol, crevezas, tequillas y mucha buena gente mas! Aprendes muy rapido si entiendes Espanol ya despues sola una semana! Y siempre estas con los dos chicos de Australia pues, muy bien y siempre es mejor y mas facil con otros, especialmente cuando empezas tu viaje! Espero tienes el tiempo de tu vida, disfruta todos los dias...
Estoy celosa.....

Muchos besos Judith

Jos

Neefje, klinkt goed. Mooie avonturen. Goed dat je het naar je zin hebt, maar ik had ook niet anders verwacht. Als ik de verhalen lees krijg ik ook zin in de drie weken reizen straks met die andere Jos.

Veel plezier. Goed insmeren en niet te veel drinken.

hasta la lateros Jos

Vogel

Mooi verhaal weer geldteller! Blij dat je levend Mexico-stad bent uitgekomen.
Niet te snel naar het zuiden he, Panama dus ongeveer januari!!
Al een rupsie gegeten, of is de mezcal nog niet op tafel geweest?

Jos M

Maestro, leuk om te lezen. ik blijf het volgen!
Voor prachtige culturele verhalen althans. Voor de andere verhalen zou een mailtje volstaan. Veel plezier!

Michael

Wij volgen je ook , maar ......heb je ook nog een ongecensureerde site ???
Groet uit Appingedam, en onthoud goed: Er gaat niets boven Groningen.
Dus geniet maar even van dat "afzien" in Mexico.
Succes, M&G&F&J.

Robert v Herksen

Yow Flex,

Jij maakt ook overal vrienden he ;-) Veel plezier op je coole reis en ik hou je reis in de gaten.

Groet,

Herxen!