felixjames.reismee.nl

Van alles wat, kabeltje kunnen opduikelen!

Reacties

Reacties

Joop

Hi, Flix,

Een poos al niets meer gehoord en of gelezen maar nu heb ik eindelijk eens de hele serie foto's bekeken en ik moet bekennen dat er wel "iets" tussen zit.... Tjonge, jongen!!! Wat een leven, wat een wereld. Hoe gaat dat met jou als je weer terug bent? Of mag daar nog even niet over gesproken worden? Nou, dan komt de hele familie toch gewoon naar dat surfstrand! Alle gekheid op een stokje maar ik geloof dat er een boel mensen in stilte een behoorlijk beetje jalours zijn op al hetgeen je daar meemaakt. Iedereen gunt het je van harte na zo'n tijd op zo'n klotenkantoor! Oeps lelijk woord. Ik hoop dat je niet al te veel regen hebt en nog vele foto's maakt. Je zult voorlopig nog geen zin hebben om terug te komen. Nou met de donkere dagen voor Kerstmis lijkt me dat ook geen aantrekkelijke optie. Geniet maar lekker en laat je niet bestelen. Hartelijke groet uit Marbeljaja,
Joop en Ana Maria

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!